Σε αυτό το ποστ, θα σας θυμίσω μερικά μόνο πράγματα για την αξία της πολύτιμης πρωτεΐνης (κωδικοποιημένα):

aksia-tis-proteinis
  1. Βοηθά στον κορεσμό
  2. Αυξάνει τη θερμογένεση (καύσεις για πέψη + απορρόφηση)
  3. Αποτελεί δομικό συστατικό ορμονών, ενζύμων και των κυτταρικων μας μεμβρανών
  4. Δεν υπάρχει μόνο σε ζωικά τρόφιμα (ενδεικτικά : κινοα, όσπρια)
  5. Δεν υπάρχει πλήρης στα περισσότερα φυτικά τρόφιμα (δεν υπάρχουν και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα = αυτά που το σώμα δεν μπορεί να συνθέσει και πρέπει να παίρνει μέσω τροφής). Μυστικό η ποικιλία φυτικών πρωτεϊνών μέσα στη μέρα..
  6. Οι ανάγκες της αυξάνονται στην άσκηση (ειδικά ενδυνάμωσης, προσοχή στο timing), την ασθένεια και το stress
  7. Θέλει προσοχή σε vegan και άτομα που νηστεύουν και σε όσους κάνουν υποθερμιδική δίαιτα
  8. Δεν αφομοιώνεται το ιδιο καλά σε μεγάλες ποσότητες. Τη θέλουμε σπαστά μέσα στη μέρα!!
  9. Συνήθως πάει πακέτο με το λίπος (κρεας, τυρί, αυγό) οπότε καποιες πρωτεΐνες θέλει προσοχή!
  10. Αυξάνει το φόρτο εργασίας των νεφρών οπότε γενικά ας μην το παρακάνουμε…. (το λέω για κάποιους φίλους που πιστεύουν ότι θα γίνουν “φέτες” και θεωρούν λανθασμένα ότι “σιγά πρωτεΐνη είναι..”

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *