Τώρα τι ερώτηση είναι αυτή;;; Γιατί να μην κάνει;;

  • Έχετε αρρύθμιστο Διαβήτη;
  • Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών με υπερανδρογοναιμία και αντίσταση στην ινσουλίνη (το συζητάτε με τον ενδοκρινολόγο ή/και γυναικολόγο σας);
  • Κάποιου βαθμού αντίσταση στην ινσουλίνη;
  • Είστε μετά την εμμηνόπαυση και κάνετε υπέρ-φουλ καθιστική ζωή;

Αν στα 3 παραπάνω η απάντηση είναι όχι:

Τότε γιατί να μην μπορείτε;

Όπως έχω ξαναπεί ο ακρογωνιαίος λίθος για τη μείωση του βάρους είναι το αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο, και όχι η επιλεκτική μείωση των υδατανθράκων.
Δεν λέω να μην καλύψουμε τις ανάγκες μας σε πρωτεΐνη…

Αλλά το ότι έχουμε φάει ένα κουλούρι το πρωί δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να φάμε ψωμί την υπόλοιπη ημέρα!
Ή το ότι φάγαμε μακαρόνια το μεσημέρι δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να φάμε ντάκο το βράδυ!

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!

Ξέρω ακούγονται πολύ “πιασάρικες” και ψαγμένες οι δηλώσεις του στυλ
“Μετά τις 8 δεν πρέπει να φας υδατάνθρακες, θα γίνει λίπος “….. Αλλά ρε γαμωτο, αυτό είναι λάθος!!!

Τι είναι δηλαδή πιο “αποτελεσματικό”, για πείτε μου;
Να φάω ένα γιαούρτι με ένα παξιμαδάκι (20γρ υδατ. και 200 θερμίδες), ή 3 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα (<5γρ υδατ. και >450 θερμίδες);;
** Αφήστε που το πολύ κοτόπουλο, κρέας μόνο καλό δεν κάνει.

Αν σε 1 από τα 3 παραπάνω απαντήσατε ναι:

Τότε ΙΣΩΣ και ΝΑΙ, να υπάρχει κάποιο όφελος από τη μείωση των υδατανθράκων το βράδυ ή και γενικότερα μέσα στην ημέρα..
Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που θα συζητηθεί εξατομικευμένα με τον/την διαιτολόγο σας αφού ληφθεί υπόψη όλο το ιστορικό σας.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *