Ανάμεικτη σαλάτα με 2 κ. γλυκού ελαιόλαδο, ξιδάκι, 150γρ βρασμένες φακές (πλούσιες σε σίδηρο) , 1 καρότο τριμμένο (για βελτίωση απορρόφησης σιδήρου), 70γρ καλαμπόκι και 60γρ τόνο σε νερό (60γρ, για έξτρα ενίσχυση της απορρόφησης του σιδήρου ως “παράγοντας κρέατος” και έξτρα πρωτεΐνη).

Διατροφική ανάλυση για 12 κομμάτια
Θερμίδες460
Υδατάνθρακες48γρ
Πρωτεΐνη36γρ
Λίπος14γρ

Σημαντικό για άτομα με χαμηλή φερριτίνη ή και σιδηροπενική αναιμία:
Για να απορροφήσουμε σε μεγάλο βαθμό το σίδηρο από τις φυτικές πηγές (πχ όσπρια), πρέπει να αποφεύγουμε πηγή ασβεστίου και να τα συνδυάζουμε με βιταμίνη C.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *