Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΙΔΙΕΣ..

Θέλω να το τονίσω αυτό…
Πρώτον γιατί είναι πολύ “της μόδας” και
Δεύτερον γιατί πράγματι κάποιες φορές έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των συμβατικών πρωτοκόλλων και ίσως να πρέπει να τις εξετάσει ο διαιτολόγος που σας παρακολουθεί, φυσικά μετά από προσεκτικό σχεδιασμό.

Και αυτό γιατί.. Το “χαμηλών υδατανθράκων” ΔΕΝ είναι συνώνυμο του “κρέας-σαλάτα”.
Πόσο μάλλον αν μιλάμε για επεξεργασμένο κρέας όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία!

Θα μου πείτε γιατι; Εεεε.. Τι γιατί;

Επειδη η τακτική κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος συνδέεται συστηματικά θετικά με την ανάπτυξη χρόνιων νοσημάτων, πχ με 23% αυξημένο κίνδυνο ανακοπής σε πρόσφατη μεταναλυση (Cui et al, BMC Public Health 2019).
Ενώ θεωρείται Group 1 καρκινογόνο με βάσει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (δηλαδή είναι γνωστό ότι προκαλεί καρκίνο).

Και επειδη το ακούω συχνά σε δίαιτες και το ακούω και από γονείς στα κλασικά τοστάκια των παιδιών, σας παρακαλώ με πολύ πολύ μέτρο! Βάλτε διπλό τυράκι, βάλτε αυγό, βάλτε τοματούλα.

Κρατήστε οτι όταν λέμε επεξεργασμένο κρέας εννοούμε το κρέας το οποίο συντηρηθεί με καπνισμα, ωρίμανση, προσθήκη αλατιού ή και με τη χρήση χημικών ουσιών όπως νιτρώδες νάτριο (Πηγή: Εθνικός Διατροφικός Οδηγός).

Ναι, ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΤΕΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑΣ ή ΚΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ανήκουν σε αυτό!

SOS: Δεν σημαίνει ότι όταν κατι είναι Light ή δεν δίνει θερμίδες ότι αυτομάτως είναι υγιεινό!

Και το κάπνισμα δεν παχαίνει αλλά δεν το προτείνουμε για αδυνάτισμα (ακραίο αλλά για να πιάσετε το νόημα)..

Βαρύ λίγο αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται για το καλό μας!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *