Πόσες φορές έχουμε φάει πρωινό και μετά από 1 ώρα πεινάμε περισσότερο από ότι πριν..;

Ακούστε.. Πολλές φορές αυτό συμβαίνει επειδή η σύσταση του πρωινού γεύματος είναι τέτοια που οδηγεί σε απότομη άνοδο του ζαχάρου στο αίμα. Έπειτα απότομη πτώση του και ξαφνική εμφάνιση πείνας.

Μην αγχώνεστε…
Η λύση είναι απλή..

Για να μη συμβαίνει αυτό και να έχετε ενίσχυση κορεσμού, προσπαθήστε τις περισσότερες ημέρες το πρωινό σας να περιλαμβάνει και τα 3 μακροθρεπτικά συστατικά.
Πιο συγκεκριμένα.. να περιέχει:

  • Υδατάνθρακες ολικής άλεσης με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες όπως φρυγανιές ή ψωμί ολικής άλεσης ή/και φρέσκα φρούτα χαμηλότερου γλυκαιμικού δείκτη vs χυμού ή αποξηραμένων φρούτων με ζάχαρη.
  • Πρωτεΐνη χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά, π.χ. αυγό βραστό ή τυρί χαμηλών λιπαρών ή γιαούρτι. Αποφύγετε οπωσδήποτε Αλλαντικά!
  • Καλής ποιότητας λιπαρά οξέα, π.χ. Ξηρούς καρπούς ή αβοκάντο. Αποφύγετε βούτυρο ή κακής ποιότητας μαργαρίνες. ** Βέβαια να θυμάστε ότι και η πρωτεΐνη που έχετε χρησιμοποιήσει όπως το τυρί και αυγό που έβαλα εγώ έχουν εκ φύσεως κρυμμένο λίπος.. Άρα δεν είναι απαραίτητο να προστίθεται πάντα επιπλέον.

Η στρατηγική αυτή έχει σαν αποτέλεσμα το πιο αργό άδειασμα του στομάχου άρα την πιο αργή και σταδιακή άνοδο του ζαχάρου αλλά και την έκκριση ορμονών που ρυθμίζουν τον κορεσμό με αποτέλεσμα να μας κρατάει χορτάτους για περισσότερη ώρα. 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *