Αλμυρό πρωινό με φρυγανιές ολικής, cottage, αβοκάντο, αυγό και μπανάνα.

Οι δύσκολες μέρες απαιτούν σωστή – και διατροφική – προετοιμασία!!

Όταν ξέρετε ότι δε θα μπορέσετε να φάτε στην ώρα σας, λόγω επαγγελματικών ή άλλων υποχρεώσεων, ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μεγαλύτερο από το συνηθισμένο πρωινό (φυσικά η ποσότητα εξαρτάται από τον κάθε σωματότυπο).

Προσθέστε :

  1. Υδατάνθρακες ολικής άλεσης, εδώ φρυγανιές wasa.
  2. Πρωτεΐνη, εδώ τυρί cottage και αυγό βραστό για να σας κρατήσει.
  3. Ακόρεστο (= υγιεινό) λίπος, εδώ 1/4 αβοκάντο.
    *Να ξέρετε ότι το αβοκάντο έχει ίδιας χημικής δομής λιπαρά με το ελαιόλαδο.
  4. Φρούτο για ισορροπία, βιταμίνες κ έξτρα διαιτητικές ίνες άρα κορεσμό!

Βρείτε το τρόφιμο που σας αρέσει από τις παραπάνω κατηγορίες και πανεύκολα θα φτιάξετε το δικό σας πρωινό..

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *