Μα γιατί δεν μπορώ να αδυνατίσω; Αφού τρώω υγιεινά…

Ξανά και ξανά και ξανά αυτή η ερώτηση από πλήθος κυρίως νέων κοριτσιών που έχουν ενεργοποιηθεί, ενημερωθεί και στραφεί προς μια πιο υγιεινή διατροφή (με περισσότερα φρούτα, όσπρια, λαχανικά, ψάρι και λιγότερo junk food, αναψυκτικά, αλλαντικά και πλούσια σε αλάτι και λίπος προϊόντα).

Καταρχάς μπράβο σας!
Χαίρομαι που για εσάς που το αποφασίσατε και το κάνατε πράξη!

Ωστόσο αν ο στόχος σου είναι να αλλάξεις το βάρος σου πρέπει να προσέξεις και τις θερμίδες που καταναλώνεις μέσα στη μέρα ΣΥΝΟΛΙΚΑ!
Όχι μόνο το βράδυ ή το μεσημέρι. Όλα μετράνε.. Πρωινό, δεκατιανό, απογευματινό, όλα.. Οι θερμίδες τους αθροιζονται και το τελικό αποτέλεσμα καθορίζει προς τα που θα γείρει η ζυγαριά του βάρους.

  • Διατήρηση
  • Απώλεια
  • Αύξηση

Ξαναλέω, μπράβο για τις ποιοτικά ορθές επιλογές σας αλλά μην παραγνωρίζετε τη σημασία της ποσότητας για μια πιο ολοκληρωμένα “σωστή” διατροφή.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *