Σας έχω τις πιο υγιεινές, πλούσιες σε ίνες, καλά λιπαρά και αντιοξειδωτικά μπάρες δημητριακών!

  • Ωμές > Διατηρούν αναλλοίωτα τα θρεπτικά συστατικά οι πρώτες ύλες.
  • Perfect for snack, ειδικά προαγωνιστικό, για κάποιον που θα κάνει κάποιο αερόβιο πρόγραμμα /άθλημα.
  • Γλυκιές χωρίς να σε λιγώνουν τέλειες για τον απογευματινό καφέ.
  • Vegetarian και vegan (αν αντί για μέλι μπει σιρόπι σφενδάμου ή Αγαύης).
  • Πανεύκολες και πεντανόστιμες..

Πάω κατευθείαν στη συνταγή (για την οποία έχω εμπνευστεί από τον υπερ-τέλειο @akis_petretzikis)!

Εκτέλεση

  1. Ανακατεύουμε το ταχίνι με το μέλι (αφού το ζεστάνουμε λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων).
    *Αντί για μέλι μπορεί να μπεί σιρόπι σφενδάμου για vegan εκδοχή.
  2. Προσθέτουμε την κουβερτούρα αφού την λιώσουμε σε Μπεν Μαρί ή στο φούρνο μικροκυμάτων.
  3. Προσθέτουμε την περισσότερη βρώμη, τα αποξηραμένα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς.
  4. Βάζουμε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί/πυρέξ και απλώνουμε το μείγμα πιέζοντας καλά.
  5. Ρίχνουμε ως topping την βρώμη που έμεινε και βάζουμε στο ψυγείο για μερικές ώρες.
  6. Κόβουμε σε 20 μεγάλα ή 40 πιο μικρά τεμάχια. Διατηρούνται άνετα στην κατάψυξη.

Υλικά

  • 450γρ Ταχίνι ολικής
  • 200γρ Μέλι
  • 300γρ Βρώμη (ή 200γρ βρώμη και 100γρ άλλα δημητριακά ολικής)
  • 200γρ Κουβερτούρα
  • 80γρ Σταφίδες ή cranberries χωρίς ζάχαρη
  • 120γρ Μιξ ξηρών καρπών (εγώ έβαλα φιστίκια)
Διατροφική ανάλυση για 40τμχ
Θερμίδες160/τμχ
Υδατάνθρακες16,6γρ (2,6γρ ίνες)
Πρωτεΐνη4γρ
Λίπος9,5γρ

Καλή Απόλαυση!!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *