Σε ποιον αρέσει ο ντάκος;; Καλά…. περιττή ερώτηση νομίζω αφού είναι από τις must του καλοκαιριού!

Ο ντάκος είναι super healthy και πλήρης επιλογή.

Αφού έχει και τα 3 μακροθρεπτικά συστατικά (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λιπαρά), πολλές βιταμίνες και άλλα μικροθρεπτικά (λυκοπένιο τομάτας, ασβέστιο/ φώσφορο φέτας κλπ).

Θέλει όμως λιιιιίγη προσοχή… καθώς ναι μεν το θεωρούμε σαλάτα, αλλά στην πραγματικότητα είναι πλήρες πιάτο.

Δειτε στην εικόνα πόσο εύκολα μπορείς να ξεφύγεις θερμιδικά με αυτό το τόσο ποιοτικό πιάτο (αν πέσεις στην κλασική παγίδα “εεε μωρέ υγιεινό είναι, δεν παχαίνει”).

Α’ περίπτωση: παξιμαδάκια 30γρ, 30γρ φέτα, τομάτα, 2 κ. γλυκού ελαιόλαδο >> 300 θερμίδες.
Β’ περίπτωση: παξιμαδάκια 80γρ, 80γρ φέτα, τομάτα, 2 κ. σούπας ελαιόλαδο >> 800 θερμίδες.

Συμπέρασμα:

  • Κανόνας 1ος: Επιλέγω όσο το δυνατόν περισσότερο υγιεινές τροφές! Ο ντάκος αποτελεί εξαιρετική επιλογή.
  • Κανόνας 2ος: επιλέγω την κατάλληλη μερίδα για μένα ( σε αυτό με βοηθάει ο διαιτολόγος που με παρακολουθεί ή αν δεν πηγαίνω σε διαιτολόγο προσπαθώ να ακούσω το στομαχάκι μου).

Καλή σας εβδομάδα! 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *