Προφανώς και ΔΕΝ παχαίνει η γλουτένη….

Γιατί άλλωστε να μας παχαίνει μια πρωτεΐνη; Γιατί αυτό είναι, το ξέρετε έτσι;

Τι είναι η γλουτένη;

Στο όρο γλουτένη ουσιαστικά περικλείονται οι πρωτεΐνες των δημητριακών: σιτάρι, κριθάρι, σίκαλη, βρώμη.  Πρόκειται για πρωτεΐνες πλούσιες σε γλουταμίνες και προλαμίνες, οι οποίες δεν πέπτονται πλήρως και τελικά εισέρχονται στα κύτταρα ως άπεπτα πεπτίδια.

Να ξερετε:

Καμία επιστημονική μελέτη δεν συνδέει την κατανάλωση γλουτένης με Παχυσαρκία!

Ξέρετε πότε παχαίνει;

Όταν τρως πολύ ψωμί, μακαρόνια, αρτοσκευάσματα κλπ…

Αλλά όχι λόγω της γλουτένης ρε παιδια!
Αλλά γιατί παίρνετε πάρα πολλές θερμίδες που το σώμα δεν δύναται να αξιοποιήσει (εκτός αν γυμνάζεστε φουλ), οπότε μετατρέπει αυτές τις θερμίδες κατά βάση σε λιπαρά οξέα και γλυκερόλη και αποθηκεύει με τη μορφή τριγλυκεριδίων μέσα στη λιποσταγόνα των λευκών λιποκυττάρων.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, το θέμα είναι κυρίως ενεργειακό..

Άρα (και θα πω εδώ ευτυχώς), είμαστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι γι αυτό!

Και ΜΗΝ αποκλείετε την κατανάλωση γλουτένης σας παρακαλώ από τη διατροφή σας.
**(Εκτός αν έχετε κοιλιοκάκη ή μη κοιλιοκακική ευαισθησία στη γλουτένη. Οπότε στην 1η περίπτωση θέλει πράγματι Πλήρη αποφυγή και στην 2η περίπτωση μπορεί να σας φέρει γαστρεντερική δυσφορία πχ μετεωρισμό κλπ).

Καλό υπόλοιπο εβδομάδας λοιπόν, με λιγότερες ενοχές όταν τρώτε προϊόντα με γλουτένη… 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *