Πεντανόστιμο σνίτσελ γλώσσας στο φούρνο!

Αν και έχουμε συνηθίσει να τρώμε σνίτσελ κρέατος, γιατί να μην εκμεταλλευτούμε αυτή την έξυπνη μέθοδο για να φάμε κάτι πιο υγιεινό όπως το ψάρι..

Εκτέλεση

  1. Για 2 μερίδες, αποψύχουμε 4 φιλέτα. (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλο φιλέτο ψαριού).
  2. Βάζουμε αλάτι, πιπέρι και άλλα μυρωδικά/μπαχαρικά της αρεσκίας μας. 
  3. Αλείφουμε το φιλέτο με το αυγό και το καλύπτουμε με την φρυγανιά.
  4. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 40 λεπτά στους 180 βαθμούς.
  5. Συνοδεύουμε το σνίτσελ γλώσσας με σαλατούλα.

Υλικά

  • 4 Φιλέτα γλώσσας κατεψυγμένα
  • 50γρ Φρυγάνια τριμμένη
  • 1 Αυγό
  • Αλάτι, Πιπέρι
Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα
Θερμίδες224
Υδατάνθρακες17,9γρ (0,5γρ ίνες)
Πρωτεΐνη28,5γρ
Λίπος4γρ

Nutrition Tips:

  • Η γλώσσα αποτελεί από το πιο άπαχα ψάρια με μόλις 1.1% λίπος (πιο χαμηλά και από το cottage), συνιστώντας καλή επιλογή και για όσους προσέχουν τις θερμίδες τους αλλά και για άτομα που προσέχουν τα λιπαρά (πχ μετά από χολοκυστεκτομή, με δυσλιπιδαιμία κλπ)
    ** Βέβαια αυτό την κάνει και χαμηλή σε ω3 λιπαρά, οπότε σίγουρα ας μην αποτελεί το 1ο ψάρι που θα επιλέξουμε. Π.χ. γαύρος, σαρδέλα παραμένουν ανώτερα..
  • Σύμφωνα με τον FDA είναι πολύ χαμηλή σε βαρέα μέταλλα συνιστώντας πολύ καλή επιλογή για πιο ευάλωτες ομάδες (εγκύους, θηλάζουσες, μικρά παιδιά).
  • Αποτελεί τέλειο μεταπροπονητικό γεύμα εξασφαλίζοντας >25γρ πρωτεΐνης!
  • Απαιτεί όμως συνοδεία σαλάτας καθώς το σνίτσελ είναι πολύ χαμηλό σε ίνες και ίσως και 1-2 φετούλες ψωμί.. (απλώς θυμηθείτε ότι και το πανάρισμα έγινε με φρυγανιά, οπότε πήραμε και από εκεί κάποιους υδατάνθρακες).

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *