Κάνει να φάω σοκολάτα;; Μα, ΝΑΙ…!! Ομως ΔΕΝ είναι όλες οι σοκολάτες ίδιες…

Μπορεί το θερμιδικό περιεχόμενο να είναι παραπλήσιο, όμως η μαύρη σοκολάτα περιέχει:
Περισσότερο κακάο & Λιγότερη ζάχαρη

Αυτό σημαίνει ότι έχει υψηλότερη συγκέντρωση σε:

  1. Μαγνήσιο (το μέταλλο της ηρεμίας και συνένζυμο για την παραγωγή μελατονίνης)
  2. Αντιοξειδωτικές ουσίες (που συνεισφέρουν στη διατήρηση των επιπέδων του οξειδωτικού stress σε υγιή επίπεδα). Όταν η αντιοξειδωτική άμυνα πέφτει ακολουθεί πλήθος δυσλειτουργιών.
  3. Θεοβρωμίνη η οποία συνδέεται με ενίσχυση της εγκεφαλικής λειτουργίας (π.χ. Πριν από κάποια εξέταση) .

Επιλέξτε σοκολάτα με τουλάχιστον 70% κακάο ως απογευματινό σνακ μαζι με κάποιο φρούτο, π.χ. Μπανάνα. Επίσης να θυμάστε η κλασική κουβερτούρα δεν έχει τόσο πολύ κακάο.

Υ. Γ. Η σοκολάτα είναι υψηλή σε οξαλικά οξέα και πρέπει να αποφεύγεται από άτομα με ιστορικό νεφρολιθίασης (χρειάζεται εξατομίκευση βέβαια) καθώς και να μην συγχορηγείται με κάποια πηγή σιδήρου (π. Χ. Μετά από γεύμα με μοσχάρι η φακές) γιατί μπλοκάρει την απορρόφηση του (αυτό αφορά τα άτομα που μας ενδιαφέρει να ενισχύσουμε διαιτητικά τη λήψη και απορρόφηση του σιδήρου).

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *