Έχουμε ξαναπεί ότι οι λεπτομέρειες συχνά κάνουν τη διαφορά!!


Και οι 2 άνθρωποι λοιπόν στη φωτογραφία τρώνε γεμιστά. Ένα φαγητό Μεσογειακό και χορτοφαγικό αλλά στη μαμαδίστικη εκδοχή του με αρκετό λαδάκι, μπόλικες πατατούλες, ρυζάκι έξτρα στο ταψί και ένα γενναίο κομμάτι φέτας..!

Αν λοιπόν προσέχεις τη διατροφή σου και τις ποσότητες που καταναλώνεις, μερικές ιδέες για να απολαύσεις τα γεμιστά (χωρίς να χιλιοσκέφτεσαι πόσο ξεφύγες κλπ) είναι οι εξής:

  • Συνόδευσε τα με έξτρα σαλάτα (χωρίς επιπλέον λάδι, πχ αγγούρι, τομάτα).
  • Προτίμησε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών αντί για τυρί φέτα.
  • Απέφυγε τις πατάτες ή έστω να φας λιγότερες.

Με αυτές τις απλές (και κατά τη γνώμη μου όχι και τόσο δύσκολες) πρακτικές μπορείς να εξοικονομήσεις έως και 400 (κατά προσέγγιση πάντα) θερμίδες!

Αν τώρα ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που θέλουν να πάρουν βάρος ακολουθείς την ακριβώς αντίθετη στρατηγική.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *