Τώρα που έχει μπει για τα καλά το καλοκαίρι και έχουμε αρχίσει τα μπάνια στην παραλία, έχει έρθει και το κλασικό ερώτημα της ξαπλώστρας “τι σνακ θα φάμε;”.

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί επιμένουμε για τα σνακ στην παραλία;

Ισως νομίζετε ότι ο μονος λόγος είναι για να μας “προφυλάξουν” από πιο παχυντικες επιλογές πχ club sandwich, giant toast κλπ. Όμως σας ενημερώνω ότι αυτό είναι μόλις 1 επιχείρημα υπέρ τους…

Πάμε λοιπόν να δούμε γιατί πρέπει να φέρνουμε τα σωστά σνακ μαζί μας ή έστω να τα επιλέγουμε από το beach bar/καντίνα που έχει η παραλία.

  1. Φρούτα ή φρουτοσαλάτα αναπλήρωση καλίου (σημαντικού ηλεκτρολύτη που χάνουμε με τον ιδρώτα).
    Super sos για όσους αγαπούν ρακετούλες ή γενικά όσους ιδρώνουν πολύ!
  2. Αλατισμένοι ξηροί καρποί. Ναι, καλά ακούσατε, αλατισμένοι.. Οι ξηροί καρποί μας τροφοδοτούν με μαγνήσιο (κάσιους, αμύγδαλα top). Και το αλάτι με νάτριο και χλώριο (NaCl), τους άλλους 2 σημαντικούς ηλεκτρολύτες.
    Πάλι εδώ sos για όσους ιδρώνουν πολύ, για άτομα με υπόταση αλλά ίσως και υπέρταση (πάντα όμως μιλούν με καρδιολόγο γιατί ίσως χρειαστεί μείωση η αγωγή).
  3. Αυγό, ή αν μπορείτε να βρείτε γιαούρτι. Η πρωτεΐνη έχουμε πει χορταίνει φουλ αλλά είναι και απαραίτητη για όσους κολυμπούν πολύ ή ασχολούνται με σπορ (κάτι αντίστοιχο του μετά-προπονητικού σνακ σκεφτείτε).. Και το Τοστακι με τυράκι, τοματουλα λειτουργεί καλά βέβαια και είναι ευκολότερο να το βρείτε..
  4. Νερό, νερό, νερό! Γιατί ρε παιδιά χάνουμε συνεχώς νερό μέσω του ιδρώτα ακόμα και όταν κολυμπάμε…
  5. Παξιμάδι, ψωμί κλπ δηλαδή λίγο σύνθετο υδατάνθρακα ολικής μαζί με την πρωτεΐνη και λαχανικά. Ομαλοποίηση του σακχάρου που ισως πέφτει από την άσκηση/κολύμπι αλλα και από την επιλογή άλλων πιο “απότομων” σνακ πχ χυμοί.
  6. Προσοχή στο αλκοόλ γιατί και αφυδατώνει αλλά ίσως φέρει και υπογλυκαιμία (αναστέλλει την ηπατική γλυκονεογένεση) – σημαντικό αν πίνετε σκέτο αλκοόλ ..

With food & water do not worry…

Δείτε πιο αναλυτικά το αντίστοιχο βίντεο απ’ το κανάλι μας στο YouTube παρακάτω.

Εσείς τι παίρνετε στην παραλία;; 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *