Τσιπούρα με λαχανικά στο φούρνο κ ζυμωτό ψωμάκι! Ένα μεσογειακό, ισορροπημένο πιάτο για όλη την οικογένεια!

Να θυμάστε τα εξής:

  • 1 μερίδα ψαριού ισοδυναμεί με περίπου 150γρ μαγειρεμένου ψαριού (=1 μέτρια τσιπούρα)
  • Η τσιπούρα (Sparus Aurata) περιέχει μονο 200 θερμιδες. Με 1 φέτα ψωμί κ σαλατα με 1 κ. σούπας ελαιόλαδο συνθέτει ένα υπέροχο μεσημεριανό 450 θερμίδων. (Φυσικά οι μερίδες δεν είναι ίδιες για όλους)
  • 1 μερίδα τσιπούρα μας δίνει τα μισά ω3 EPA κ DHA λιπαρά της εβδομάδας (= 0.72γρ). O εβδομαδιαίος στόχος για EPA κ DHA είναι 1.7γρ, περ. 250mg/d).
  • Η τσιπούρα δεν είναι επιβαρυμένη με βαρέα μεταλλα, και που την καθιστά κατάλληλη για έγκυες και θηλάζουσες

Σύσταση: 2 με 3 μερίδες από ποικιλία ψαριών και θαλασσινών την εβδομάδα για υγιείς ενήλικες. Οι μισές μερίδες να είναι λιπαρά ψάρια.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *