Πολύ συχνά οι πελάτες μου με ρωτάνε γιατί επιμένω στην πρωτεΐνη το πρωί..

Και γιατί να μην τρώνε ψωμί με μέλι, γαλα αμυγδάλου με δημητριακά, κουλούρι Θεσσαλονίκης ή φρυγανιές με μαρμελάδα…..

Τους εξηγώ…
“Μπορείτε να φάτε και τα παραπάνω (σίγουρα μερικές φορές θα το κάνετε) όμως αν καταλάβετε το όφελος της πρωινής πρωτεΐνης τότε θα επιλέξετε εσεις για εσάς να την έχετε το πρωί (τις περισσότερες τουλάχιστον μέρες).

Γιατί λοιπόν η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη το πρωί;

Για πάρα πολλούς λόγους (αναφέρω κάποιους παρακάτω):

  1. Κορεσμός! Βάλτε τυρί ή αυγό το πρωί και μετά συζητάμε αν θα πεινάτε σε 3 ώρες…
  2. Καθυστέρηση ανόδου σακχάρου αίματος και μεγαλύτερη παραγωγικότητα στην εργασία.
    (*Tip: η χολινη του κρόκου του αυγού βοηθά σημαντικά την εγκεφαλική λειτουργία).
  3. Ο καταμερισμός της πρωτεΐνης, βοηθά στην καλύτερη αφομοίωση της συνολικής πρωτεΐνης μέσα στη μέρα (σε σχέση με το να τη δίναμε μαζεμένη σε ένα γεύμα αργότερα).
  4. Στα άτομα που θέλουν να αδυνατίσουν, η πρωινή πρωτεΐνη δρα επικουρικά στην ελαχιστοποίηση της απώλειας άλιπης μάζας!
  5. Οι βασικές πηγές πρωινής πρωτεΐνης (γάλα, γιαούρτι) συνεισφέρουν σημαντικά και στην κάλυψη του ασβεστίου και φωσφόρου (μικροστοιχείων κλειδιά για καλή οστική και οδοντική υγεία).
  6. Και άλλα πολλά…

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *