Συνταγή για πανεύκολη και γρήγορη vegan pizza για να συνεχίσει όμορφα η εβδομάδα μας… 

Tips

  1. Μπορείτε να βάλετε και κανονικό τυρί όπως μοτσαρέλα.
  2. Εγώ έβαλα κολοκυθόσπορους για λίγο έξτρα πρωτεΐνη καθώς το vegan τυρί δεν έχει καθόλου πρωτεΐνη. Αλλά και τα κλασικά λαχανικά, π.χ. ρόκα ή πιπεριές ή μανιτάρια κλπ πάντα ταιριάζουν άψογα! 
  3. Ψήνετε 5 λεπτά μόνο στους 180 βαθμούς και έτοιμη η vegan pizza μας!

Υλικά

  • 1 Μεγάλη αραβική πίτα ολικής
  • 2κ. σ. Κόκκινη σάλτσα
  • 50γρ Vegan τυρί
  • Αποξηραμένο ή φρέσκο βασιλικό
  • 2κ. σ. Κολοκυθόσπορους
  • Λίγο ελαιόλαδο

Διατροφική ανάλυση: 450 με 500 kcal (τα μακροθρεπτικά εξαρτώνται από τα ακριβή υλικά).

**Στη vegan εκδοχή συνιστά και εξαιρετικό προαγωνιστικό μεσημεριανό για άτομα που κάνουν αερόβια προπόνηση το απόγευμα καθώς είναι πολύ πλούσια σε υδατάνθρακες και με μέτρια περιεκτικότητα σε λίπος και πρωτεΐνη. 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *