Τι πιο δροσιστικό και υγιεινό το καλοκαίρι από ένα smoothies φρούτων και λαχανικών;

Πάμε να δούμε λοιπόν 3 συνταγές για πανεύκολα, light, και super νόστιμα smoothies..!

Εκτέλεση

  1. Για το πρώτο:
    1 Βερίκοκο, 1 Μικρό ροδάκινο, 1 κ. γλ. Μέλι ή σιρόπι σφενδάμου (vegan option)
    Θερμίδες ~130-170 kcal
  2. Για το δεύτερο:
    50γρ. Σπανάκι κτψγ, 1/2 μπανανα, 1κ.γλ. (15γρ) Φιστικοβούτυρο
    Θερμίδες ~190-220 kcal
  3. Για το τρίτο:
    15 Ρώγες σταφύλι, 1/2 Μπανάνα, 1 κ. γλ. Κακάο
    Θερμίδες ~170-200 kcal

Βασικά υλικά

  • 100ml Γάλα 1.5% (free lact για όσους έχουν δυσανεξία ή φυτικό για τους vegan και όσους νηστεύουν)
  • 100ml Νερό
  • 4-5 Παγάκια

Tips:
Τα smoothies είναι πολύ ανώτερα των χυμών καθώς τα φρούτα και τα λαχανικά μπαίνουν ολόκληρα στο μπλέντερ και διατηρούν τις ίνες τους!

Καλή απόλαυση, καλές βουτιές ξανά και ξανά νεράκι , αντηλιακό συχνά και τα φρουτάκια σας πάντα!

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *